I hemmet...



Hade ni alla en riktigt härlig Alla hjärtans dag igår? Jag är ytterst nöjd med min dag, den var lugn men väldigt kärleksfull:)

Så här ser det ut i vårt vardagsrum för tillfället. Så fort golfsäsongen börjar ta vid så åker puttmattan fram här hemma, tre meter lång är den. Livet tillsammans med en golfnörd... Fast jag klagar inte, tycker sj att det är kul att stå och öva. Och det blir mkt tävlande här, dock är det bara kul de ggr jag vinner. Hemskt nog går det att räkna de tillfällena på fingrarna.... :)



Kommentarer
Klara

Det kändes bättre efter att jag tagit en alvedon, så det blev till att träffas senare på kvällen, tack för omtanken!

Och tack för din kommentar, de värmer så fint!



Vad roligt med en golfmatta inomhus!

Hoppas att du får en toppendag. :)

2012-02-15 @ 13:16:54
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Marie

Ohh det är huvudsaken att den varit kärleksfull minsann =D.



Ohh vad roligt att stå och öva, och som du säger, man blir så glad då man vinner =D

2012-02-15 @ 14:32:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0