Födelsedag!



Idag säger vi stort grattis till min söta mamma. Nu är det inte långt kvar till den gyllene gränsen;) Saken är den att jag får åldersångest dagar som denna. När jag hör hur gamla de nära och kära i min omgivning är så inser jag plötsligt min egen ålder. Uhh..

Nä över till trevligare samtalsämnen. Paket! Har köpt saker till mamma som jag själv hade velat ha, så håller nästan tummarna att hon inte kommer tycka om de så att jag kan få det ist:) Hann inte med att fota innan jag slog in paketen (orutinerad bloggare!) men ska försöka få till någon bild så att ni med får se.

Förresten, det är vår! Tulpaner för mig innebär att det snart är sommar och med tanke på frånvaron av snö så är det inte helt svårt att inbilla sig att det faktiskt är sant=)


Kommentarer
Madde

Grattis till henne:) Jätte vacker bild:) Älskar tuplaner

2012-01-11 @ 15:12:54
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
jennys dockhus

SV: servetterna har jag inte heller sett på något ställe förutom där jag köpte dom, det var på ett lågprisställe utanför mariefred.

2012-01-11 @ 15:35:31
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/
Marie

Innehållet var super, älskar dom<3

2012-01-11 @ 21:39:22
essay services

As for me it should be really great to receive so many celebrations!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0