Ingen återvändo


Nu har jag inget att välja på. Nu är det bara att bita i det sura äpplet och ta tag i eländet. Till sommaren är det jag som ska ha en reebookrumpa (lr iaf vara en bit på vägen:)...). Har varit iväg på gymmet ett par ggr nu och jag har börjat vänja mig vid att hela tiden gå omkring med träningsvärk. Känns riktigt bra faktiskt. Sattsar på att komma iväg tre - fyra ggr i veckan nu i början, känns lagom hårt. Ni får lova att sparka på mig om jag inte håller det:) Haha, just precis nu frågade sambon om jag ville ha lite äpplepaj, känns som om det klinga bra tillsammans med de här inlägget:P



Kommentarer
Marie

Haha, ja det vart ju lite tokigt, fniss. Men jag måste också ta tag i det. Visst man är liksom inte stor, men man är ju så otränad och har inget flås liksom.



Men jag förstår dig precis, gjorde samma grej, svarade på alla och det vart en jättestress och man ville ju försöka att läsa vad dem skrivit också, för man vill inte bara svara så.



Men jag blev också anti hela det där, så jag nöjer mig som du att svara på dem jag tycker om som jag följer på bloglovin. Så då antar jag att jag är en av dem du vill besöka ;)



kramar

2012-02-07 @ 18:20:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Isacs Mamma

Tack söta du<3 Hur är de med dig Kram!

2012-02-07 @ 19:39:32
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Emelie

God morgon. Kör hårt och njut sen av en bit äppelpaj. ;)

Man ska inte bara träna för rumpans skull. Det handlar ju om att må bra och då måste man också få unna sig ibland ju :).

Nej filmen var ok men som sagt alla supersnabba klipp och i extrem närbild gör i alla fall mina ögon trötta.

Ha en bra dag. Kram

2012-02-08 @ 07:08:27
URL: http://petracharlotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0