Då drar vi igång då



Så detta blir den här bloggens absolut första inlägg. Wow, första inlägget... Det är nu det gäller att skriva något smart, något som fångar alla tusentals läsare som bara väntar på mig eller hur. Snacka om att bygga upp pressen på bloggen.

I vilket fall som helst. Har ni hittat hit kanske ni vill veta vart ni har hamnat? Isabell heter jag och jag befinner mig i ett ytterst snöfritt Skåne. Jag älskar att fotografera och då framför allt barn så på den här bloggen kommer ni att överösas av bilder. I övrigt är jag lycklig sambo tillsammans med en underbar kille, nä det är inte kameran jag syftar på, som gör tappra försök att lära mig att träffa bollen på en golfbana.

Och så sist men inte minst. Designen på bloggen är under konstruktion. Var inte rädda, den kommer att bli bättre=)





Kommentarer
Yohanna

Riktigt snygga Bilder du tar! :)

2012-01-20 @ 16:57:10
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0